5 Ocak 2015 Pazartesi

1

Ve Merhaba :)





O kadar güzel arkadaşlarım var ki uzun zamandır beni 'bir bloğun olsun' diyerek buralara çekmeye çabalayan. İyi ki de varlar,hep olsunlar. Bende onların çabasını boşa çıkarmamaya uğraşacağım. Bloğumun bir konusu olmayacak, her birşeyleri önce kendim keyif alarak, sonrada size de hitap edeceğini umarak paylaşacağım. İlk paylaşımım baykuşlu şirin şeylerden olacak. 


Kendi aldıklarım dışında hediye olanları resmettim. Her biri ayrı kıymetli. Dünyanın en çok 'takı koleksiyonu olanları' sıralamasında zirveyi zorlarım, eminim.Bu bileklik ve bileziği uysun uymasın her kombinde çok severek kullanıyorumm :)


Arkadaşlarım ve aileme de kolaylık oluyor, bana hediye almak konusunda hiç zorlanmıyorlar. Baykuşlu herhangi birşey görmeleri yeterli, hemencecik benim oluveriyor.E süper işime geliyor tabi bu durum. Alamasalar da bana haber veriliyor akşamına bende oluyor o baykuşlu şey :D


Yüzüğüm ve kolyem pek fazla yok. Bu iki tür takı konusunda da biraz seçiciyim. Şimdilik böyle bir girişle sınırlı kalacağım. Çok güzel zamanlarımız ve paylaşımlarımız olsun.Görüşmek dileğiylee.

1 yorum :

  1. Merhaba; blogun hayırlı olsun. Ben de baykuş desenlerini çok seviyorum. Seni de blogumda görmekten mutluluk duyarım. Sevgiler.

    YanıtlaSil