27 Ağustos 2016 Cumartesi

0

KOLONYA

                                         Kolonyanın mandalinalısı değil bu 
                                Mandalinanın kolonyalısı.

Tanımı bu şekilde yaptım çünkü, evde mutfakta soyduğumuz, doğradığımız mandalinanın gerçek kokusunun bile dışında muazzam bir kokusu var. Mandalinanın meyvesinin, kabuğunun, yaprağının ve çiçeğinin kokusu komple şişesinde taşıyor. 

Kolonya şişesinin kapağını açın, burnunuza götürün ve gözlerinizi yumun.

Paşabahçenin instagram adresinde mandalinlı ve diğer çeşitlerini sürekli görüyordum.
Bayram arefesi uğradım, almak niyetinde de değildim.
Kokladım ve ''Mandalina bu şişeye özeniyor olmalı'' dedim.
Para harcamamak için çıktım, durağa 5oo mt. kadar ardıma bakmadan yürüdüm.
Durakta durdum, koku hala burnumdaydı. (Çünkü durakta durulur, adı üstünde)
Otobüsü kaçırma ve uzun bekleme riskini göze alarak, koştum, gittim, kolonyayı aldım.
Amaaağn bir daha mı gelicez dünyaya.
Bu cümleden mi ferahladım, kolonyadan mı bilmem.
Eve gelip yağlandıra ballandıra anlattım herkese sadece koklama izni verdim.
Koklayın ama benim elimde :) diye birde.
Tamam bir daha gelmiycez dünyaya ama ş'aapmaya da gerek yok.

Ulan bir kolonyayı bile ne uzattın derseniz, diye sonuca bağlıyorum.
Rebul'lar falan hikaye yani, standının önünden dahi geçmem artık.
Kolonya'nın fiyatı 25.00 TL.
Yalnız kolonyabilir bir kişi olmadığımdan yağlı bir yapısı oluyor sürünce bir süre.
Alkol mu azdır nedir !
Bilen varsa yorumlasında öğrenek.
Ama ah o koku..

https://www.pasabahcemagazalari.com/yasam/kolonya/k-17

Çeşitleri linkten görebilirsiniz canım.
Hepsi de gerçeğinin üstünde kokular. Gidin koklayın derim, sonra zaten alacaksınız. 
Uzattım lakin
Çok sevdiğimden değil, zor sevdiğimden.

ESENLİKLER





0 yorum :

Yorum Gönder